woensdag 24 oktober 2012

sprookjeskaart/ fairy tale card

Deze kaart heb ik gemaakt voor het dochtertje van mijn vriendin, die in december jarig is.
Het papier heet "Spring Feast". Verder heb ik als versiering gebruikt: wit kant, parelkettinkje, taartkleedje, stoffen roosjes, pins en bedel, plakparels, vlinderstickers en witte veertjes. De grote vlinders heb ik gemaakt van chipboard, dat ik geverfd heb met Crackle Paint. De uitgestanste sneeuwvlok is een Creatable van Marianne Design. Verschillende items op de kaart heb ik bewerkt met een inktblokje en glitterlijm.




Papers: Spring Feast
Embellishments: lace, pearls, feathers, pins, a charm, little roses, butterfly stickers and a doily.
Colour: Derwent pastel pencils with Sansador, Crackle Paint, Stickles and a brown inkpad.
Other: a Creatable from Marianne Design, chipboard butterflies.

Graag wil ik met deze kaart meedoen met de volgende challenges:
Magnolia Licious : pink
Mad about Magnolias : altered and Magnolias
Dutch Magnolia Lovers : chipboard and metallic ( butterflies and charm )
Sweet Magnolia : ribbon or trim
Duymelot : kaart in een andere vorm

Met deze kaart heb ik een prijs gewonnen bij DML. : gastdesigner!

9 opmerkingen:

  1. Zo he!! Supermooi, leuk al die details, mooie kleurencombinatie, een zoet lief kaartje..
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML en suc6.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lovely Hanglar or Sweet Magnolia lover
    What A great card you have made Lovely colors and a sweet image! Thanks you for joining us at the Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge blog hope to see you next time
    hugs Ria
    come and check out my blog and become a follower

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige en zoete creatie, Patricia.
    Bedankt voor meedoen aan onze challenge bij DML.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart zeg, heel erg lief, succes met de challenge's liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaart !!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge op Dutch Magnolia Lovers.

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Patricia,

    jouw mooie kaartje is bij ons niet goed binnengekomen blijkbaar want als ik op de link klik kom ik wel op jouw site maar niet bij deze kaart uit en er staat vermeld dat de pagina die je opvraagt niet bestaat,
    Dat is jammer dus als je voor 1 november dit nog leest ............. herstel dat dan even als je nog mee wilt doen met de duymelot wedstrijd.
    Zonde om zo'n mooie kaart niet in te zenden,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi, Patricia !
    Lovely Magnolia project, but unfortunately we could not consider it to our Challenge, because the challenges there are for people who live here in Brazil or have got an address here. Tks,Yone

    BeantwoordenVerwijderen