woensdag 11 april 2012

tentkaart

Voor het eerst een tentkaart gemaakt. Het was de challenge van de Magnolia Club, je moet er wel lid van zijn. Ze hebben allerlei leuke uitdagingen, een forum, etc.
Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is weer van de paperpad "Spring Feast" en de prachtige bloemetjes zijn van Petaloo. Het papier heb ik aangezet met een bruin inktblokje, evenals de uigestanste vormen. Sommigen heb ik ook bewerkt met roze glitterlijm. Het zijn natuurlijk weer Creatables van Marianne Design. Het doorkijkje heb ik omlijst met een een gaasje en een kralenkettinkje.Verder heb ik als versiering nog gebruikt: pins, bedel, meeldraadjes, plaksteentjes, tekststicker, lint en een kralenketting. De lieveheersbeestjes zijn van hout en komen van een set knijpertjes die ik ooit eens bij Action heb gekocht. De schattige Tilda heb ik ingekleurd met pastel kleurpotloden en gedoezeld met terpetine.
Graag wil ik meedoen met de volgende challenges:
Just Magnolia: anything goes
Magnolia Stamp Lovers: butterfly
Paper Sundaes: die cuts&charms
Hanna and Friends: spring
Everybody-Art-Challenge: spring
AnMaCreatief: voorjaar

Jipie!!! Met deze kaart sta ik in de top drie bij Magnolia Stamp lovers.

5 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje. Leuk dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card, I love little tilda sitting on her picket fence, so sweet! Thanks for joining us at Paper Sundaes
    Hugs
    Kat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend papier en mooie details. Je bloementoef is helemaal top! Daar hou ik ook wel van!!!
    Leuk dat je nog eens meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart zeg, hele mooie bloementoef ook liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje. De bloemen heb je heel leuk verwerkt.
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen