dinsdag 3 april 2012

lente/ springtime

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van Hanna & Friends: sketch. Om nog aan een paar andere challenges mee te kunnen doen, heb ik ook wat andere items eraan toegevoegd.


De paperpad die ik heb gebruikt heet "Spring Feast"en het is echt prachtig papier. De ene helft van het blok is met glitter en de andere helft is dubbelzijdig bedrukt, zodat je ook effen papier hebt voor de randen. De bloemen en blaadjes zijn van Petaloo. De vlinders, vogel en huisje, swirl en kleine bloemetjes heb ik gemaakt met Creatables. Verder heb ik als versiering gebruikt: kettinkje, lint, tekststicker, pins, bedel, meeldraden en plaksteentjes. De meeste items heb ik bewerkt met roze glitterlijm.
Ik probeer het nu in het engels. Ik weet alleen de vertaling niet van plaksteentjes en meeldraadjes . Heeft iemand een idee?

The paperpad I've used is called "Spring Feast", the flowers and leaves are from Petaloo. The butterflies, bird, birdhouse, swirl and little flowers are Creatables from Marianne Design. The embellishments I've used are: little chain, ribbon, sticker, pins,charm, little chrystals and glitter glue.

Ikwil met deze kaart meedoen met de volgende challenges:
Hanna&Friendssketch
addicted-to-stamps: spring
An Ma Creatief: voorjaar
7 kids college fund: shades of spring
Totally Tilda: tilda holding a bunch of flowers
Just Magnolia: springtime

7 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Patricia ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart, lekker vrolijk met al die bloemen, goed gedaan!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amazing embellishments, just love them. Thanks for playing at Totally Tilda.

    Hugs Ali x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card..thanks for joining us at totally tilda & good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve allemaal,

    Bedankt voor de enthousiaste reacties.
    Thank you for your sweet words.

    xxx Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een prachtig kaartje! De details zijn echt schitterend...
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen