zondag 19 februari 2012

Magnolia fairytale doosje




 Weer eens wat anders dan een kaart. Dit doosje heb ik bekleed met papier van Eline's Winterhuis. De randen heb ik bewerkt met een inktblokje en roze glitterlijm. Het afdrukje heb ik gekleurd met pastel kleurpotloden en gedoezeld met terpetine. De vleugels heb ik ingekleurd met Stickles : Crystal Ice. Verder heb ik voor de vlinders en de rozet snijmallen gebruikt van Marianne Design. Als versiering heb ik gebruikt: diverse bloemetjes, meeldraden, pins, kralenkettinkje en veertjes. De roze bloemetjes, plaksteentjes en band met roosjes heb ik in een pakketje gekocht bij Pipoos.
Hiermee doe ik mee aan de volgende challenges:
Magnolia Stamp Lovers : Fairytale
Magnolia-licious Highlites: Vintage en Shabby Chic
Magnolia Mania : Giftbox
Dutch Magnolia Chickies : Embossing (dit zijn de vlinders en de rozet).

6 opmerkingen:

  1. Schitterend doosje! Leuke details heb je gebruikt. Zou je nog bij je bericht willen vermelden dat je creatie mee doet bij de DMCC?
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie en bedankt voor
    het meedoen bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jöööö...ist die schön geworden, das Motiv kenne ich gar nicht...supersüss!!
    Vielen Dank für dein Teilnahme bei MagnoliaMania

    LG aus der Schweiz
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende creatie
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow it's a super cute image.
    Looks brilliant
    many thanks for joining us at Magnolia Mania this week
    Hugs
    Doreen xx

    BeantwoordenVerwijderen